Гарантія на вікна пластикові в Києві ™Рідня
Купіть металопластикові вікна, замовте застіклення балкона чи скління лоджії пластиковими вікнами з виносом у віконної компанії РІДНЯ з встановленням і отримаєте гарантію 5 років – гарантійне обслуговування металопластикових конструкцій сервісним відділом. Гарантія на вікна Київ, двері Київ, балкон Київ, лоджія Київ з усіма комплектуючими від компанії Рідня.
Гарантійне обслуговування пластикових вікон і дверей: виправлення несправностей, хибних або неправельним відкривань виконуються досвідченими кваліфікованими майстрами-монтажниками.
Гарантійне обслуговування вікон ПВХ Рідна в Києві та обл.

Включає усунення та виправлення знайдених після установки вікон виробничих дефектів або шлюбу: фурнітури, склопакетів, профілю, гумових ущільнювачів, підвіконь, відливів, відкосів (сендвіч-панелей).
Наші клієнти отримують безкоштовне гарантійне обслуговування:
- Металопластикові вікна Київ, двері Київ, балкони Київ, вироби з ПВХ – 5 років;
- Монтаж металопластикових вікон Київ – 5 років;
- Установка балкона Київ, лоджій Київ – 5 років;
- Підвіконня, відлив, москітні сітки – 1 рік.
* Гарантія надається на встановлені пластикові
вікна, двері та комплектуючі до них, тільки за умови монтажу співробітниками нашої компанії.
При замовленні без монтажу або монтаж металопластикових вікон, дверей або інших конструкцій самим Замовником або третіми особами, гарантія на металопластикові вироби та комплектуючі не поширюється. Компанія Рідне не несе відповідальності за не якісного монтаж металопластикових конструкцій та його наслідки.
* Якщо виникло питання по роботі пластикового вікна, будь ласка, в будь-якому випадку, якщо не виходить, не “ремонтуйте вікна самостійно”
- Не рекомендується звертатися на пряму до монтажних бригад – ЦЕ ЗНІМАЄ ВАШ ЗАМОВЛЕННЯ З ГАРАНТІЇ

Для оперативного реагування на рекламацію, Вам необхідно:
- Надати номер Договору (акта, гарантія-паспорт);
- Адреса, виконаної установки пластикових вікон, балкона;
- Контактний телефон (краще мобільний);
- Пояснити виниклу проблему.
Прийнявши дзвінок та інформацію про необхідний сервісному обслуговуванні, менеджер фіксує і реєструє рекламацію в журналі Сервісного відділу. Надалі до Вас телефонує майстер, надаючи день і час приїзду до Вас:
- Критична неполадка (не закривається вікно взимку) протягом дня;
- Гарантійне обслуговування протягом 10 робочих днів.
Якщо, під час з’ясування причини рекламації, співробітник Сервісного відділу з’ясує, що ремонт не є гарантійним обслуговуванням і виникла з вини Замовника (не правильна експлуатація), то неполадка узгоджується із Замовником і усувається за окрему плату (залежить від складності роботи).
* При не можливості усунення дефекту на міcці відразу, майстер надає терміни можливого виконання гарантійного виконання ремонту металопластикового вікна, балкона ….
Компанія Рідна працює для Вас ….
Людмила Гуменюк
Google
Текст на данной странице является первоисточником. Авторские права защищены
Как происходит работа
