Гарантія на вікна Київ

Гарантія на ПВХ вікна в Києві від компанії “Рідня”

Гарантія на ПВХ вікна Київ -Компанія Рідня надає гарантію на встановлені металопластикові вікна, двері, балкон, лоджія з усіма комплектуючими Київ …

Гарантійне обслуговування пластикових вікон і дверей: виправлення несправностей, помилкових або неправильно відкриттів виконуються досвідченими кваліфікованими майстрами-монтажниками.

Гарантія, обслуговування вікон ПВХ Рідня в Києві та Київській обл.

Включає усунення та виправлення знайдених після установки вікон виробничих дефектів або шлюб: фурнітури, склопакетів, профілю, гумових ущільнювачів, підвіконь, відливів, відкосів (сендвіч-панелей).

Наші клієнти отримують безкоштовне гарантійне обслуговування на:

  • Металлопластиковые окна Київ, двері Київ, балкони Київ, вироби з ПВХ – 5 років;
  • Монтаж металопластикових вікон Київ – 5 років;
  • Установка балкона Київ, лоджій Київ – 5 років;
  • Підвіконня, відлив, москітні сітки – 1 рік.

* Гарантія на вікна Київ надається на встановлені пластикові вікна в Києві, двері в Києві і комплектуючі до них, тільки за умови монтажу співробітниками нашої компанії.

Гарантія на ПВХ вікна компанія Рідня
Гарантія на монтаж </ em>

При замовленні без монтажу або монтаж металопластикових вікон, дверей або інших конструкцій самим Замовником або третіми особами, гарантія на вікна металопластикові, вироби та комплектуючі не поширюється. Компанія Рідна не несе відповідальності за не якісне монтаж металопластикових конструкцій та його наслідки.

* Якщо виникло питання по роботі пластикового вікна, будь ласка, в будь-якому випадку, якщо не виходить, не “ремонтуйте вікна самостійно”

Для оперативного реагування на рекламацію, Вам необхідно:

  • Надати номер Договору (акта, гарантія-паспорт);
  • Адреса, виконаної установки пластикових вікон, балкона;
  • Контактний телефон (краще мобільний);
  • Пояснити, що виникла.

Прийнявши дзвінок і інформацію про необхідний сервісному обслуговуванні, менеджер фіксує і реєструє рекламацію в журналі Сервісного відділу. Надалі до Вас телефонує майстер, надаючи день і час приїзду до Вас:

  1. Критична проблема (не закривається вікно взимку) протягом дня;
  2. Гарантія, обслуговування протягом 10 робочих днів.

Якщо, під час з’ясування причини рекламації, співробітник Сервісного відділу з’ясує, що ремонт не є гарантійним обслуговуванням і виникла з вини Замовника (неправильна експлуатація), то проблема узгоджується з Замовником і усувається за окрему плату (залежить від складності роботи).

* При неможливо усунення дефекту на місці відразу, майстер надає терміни можливого виконання гарантійного виконання ремонту металопластикового вікна, балкона ….

Компанія Рідна працює для Вас ….
Людмила Гуменюк

Google
Текст на даній сторінці є першоджерелом. Авторські права захищені

Як відбувається робота

Если у Вас остались вопросы –

заполните форму и мы свяжемся с Вами