ВИКЛИКАЙЗАМІРНИКА РОЗРАХУЙВАРТІСТЬ
  • +38 044 332 3021
  • +38 095 095 0685
  • +38 097 777 3021
  • +38 093 198 8915

Купіть металопластикові вікна, замовте застіклення балкона чи скління лоджії пластиковими вікнами з виносом  у віконної компанії РІДНЯ з встановленням і отримаєте гарантію 5 років – гарантійне обслуговування металопластикових конструкцій сервісним відділом.

 

Компанія РІДНЯ надає гарантію 5 років на вікна, балкони з монтажем Київ та обл

Монтаж вікна – гарантія 5 років, компанія Рідня (044) 332-30-21, Недорого встановлення вікна, балкона в Києві

Компанія Рідна надає гарантію на встановлені металопластикові вікна Київ, двері Київ, балкон Київ, лоджія Київ з усіма комплектуючими.

Гарантійне обслуговування пластикових вікон і дверей: виправлення несправностей, хибних або неправельним відкривань виконуються досвідченими кваліфікованими майстрами-монтажниками.

Гарантійне обслуговування вікон ПВХ Рідна в Києві та обл.

Включає усунення та виправлення знайдених після установки вікон виробничих дефектів або шлюбу: фурнітури, склопакетів, профілю, гумових ущільнювачів, підвіконь, відливів, відкосів (сендвіч-панелей).

Наші клієнти отримують безкоштовне гарантійне обслуговування:

  • Металопластикові вікна Київ, двері Київ, балкони Київ, вироби з ПВХ – 5 років;
  • Монтаж металопластикових вікон Київ – 5 років;
  • Установка балкона Київ, лоджій Київ – 5 років;
  • Підвіконня, відлив, москітні сітки – 1 рік.

* Гарантія надається на встановлені пластикові
вікна, двері та комплектуючі до них, тільки за умови монтажу співробітниками нашої компанії.

При замовленні без монтажу або монтаж металопластикових вікон, дверей або інших конструкцій самим Замовником або третіми особами, гарантія на металопластикові вироби та комплектуючі не поширюється. Компанія Рідне не несе відповідальності за не якісного монтаж металопластикових конструкцій та його наслідки.
* Якщо виникло питання по роботі пластикового вікна, будь ласка, в будь-якому випадку, якщо не виходить, не “ремонтуйте вікна самостійно”

 

Зробіть або замовте дзвінок, менеджеру нашої компанії або надішліть листа на пошту:

ridnya@inbox.ru

okna@ridnya.kiev.ua

* Тема РЕКЛАМАЦIЯ.

  • Не рекомендується звертатися на пряму до монтажних бригадам – ЦЕ ЗНІМАЄ ВАШ ЗАМОВЛЕННЯ З ГАРАНТІЇ

 

Для оперативного реагування на рекламацію, Вам необхідно:

  • Надати номер Договору (акта, гарантія-паспорт);
  • Адреса, виконаної установки пластикових вікон, балкона;
  • Контактний телефон (краще мобільний);
  • Пояснити виниклу проблему.

 

Прийнявши дзвінок та інформацію про необхідний сервісному обслуговуванні, менеджер фіксує і реєструє рекламацію в журналі Сервісного відділу. Надалі до Вас телефонує майстер, надаючи день і час приїзду до Вас:

  1. Критична неполадка (не закривається вікно взимку) протягом дня;
  2. Гарантійне обслуговування протягом 10 робочих днів.

 

 

Якщо, під час з’ясування причини рекламації, співробітник Сервісного відділу з’ясує, що ремонт не є гарантійним обслуговуванням і виникла з вини Замовника (не правильна експлуатація), то неполадка узгоджується із Замовником і усувається за окрему плату (залежить від складності роботи).

 

 

* При не можливе усунення дефекту на міcці відразу, майстер надає терміни можливого виконання гарантійного виконання ремонту металопластикового вікна, балкона ….

 

Компанія Рідна працює для Вас ….

Людмила Гуменюк
Google
Текст на даній сторінці є першоджерелом . Авторські права захищені

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?
Замовте дзвінок і наш менеджер зв'яжеться з Вами
ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК